HR- en managementondersteuner

32 uur - locatie bussum

De functie

Als HR- en managementondersteuner bouw je mee aan de verdere professionalisering van HR. Je levert een belangrijke bijdrage aan de operationele HR-processen en de verbetering hiervan, onder aansturing van de HR businesspartner. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en bewoners van de locatie en ook bij vragen van de manager zorg en welzijn en de HR business partner. Je bent verantwoordelijk voor het goed laten verlopen van de administratieve processen, zoals in-, door- en uitstroom van medewerkers, het aannemen van verzuimmeldingen en ondersteuning bij werving en selectie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor diverse secretariële en ondersteunende taken voor de manager zorg en welzijn. Je kunt hierbij denken aan notuleren, verslaglegging, controleren van uren in Nedap, agendabeheer en de bestelling van zorg- en kantoorartikelen.

 

Wij vragen (van jou)

  • Je hebt enkele jaren ervaring opgedaan in een vergelijkbare functie.
  • Je beschikt over een mbo-4 werk- en denkniveau en bent bij voorkeur in het bezit van een secretarieel en/of administratief diploma op dit niveau.
  • Je bent integer, flexibel, werkt secuur en je hebt een proactieve werkhouding.
  • Je kunt goed zelfstandig werken maar weet hulp te vragen waar nodig.
  • Je beschikt over uitstekende sociale vaardigheden en weet je zowel schriftelijk als mondeling goed uit te drukken.

     

    Start je bij ons, dan vragen wij je alleen nog maar een VOG te overleggen.

Wij bieden

Wij beloven je een plezierige en inspirerende werkomgeving met leuke collega’s en in eerste instantie een contract voor een jaar. Daarnaast bieden wij je aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Denk aan diverse ontwikkel-, opleidings- en doorgroeimogelijkheden, een eindejaarsuitkering van 8,33% en deelname aan ons meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden. Je wordt ingeschaald op basis van de CAO VVT in FWG 35. Het salaris bedraagt min. € 2.200,70 max. € 2.937,68 bruto per maand o.b.v. 36 uur per, afhankelijk van ervaring.

Meer weten?

Wil je graag meer informatie over de vacature of iemand spreken die al werkzaam is bij Nusantara? Neem dan contact op met Marijke Hildering (HR businesspartner) via marijke.hildering@nusantara.nl of 06-20774196. 

 Enthousiast geworden en direct solliciteren?

Leuk, we zijn benieuwd naar je! Stuur je motivatiebrief met c.v. vóór 10 november naar: solliciteren@nusantara.nl.

Sollicitatieprocedure

1. Na ontvangst van jouw sollicitatie nemen we binnen 2 werkdagen contact met je op.
Worden we enthousiast van je mail, plannen we direct een oriënterend gesprek. 
2. Tijdens het oriënterend gesprek maken we verder kennis
met elkaar en bespreken we hoe de functie er bij Nusantara uit ziet.
3. Na een positief gesprek loop je een dagje mee om te ervaren
hoe het is om bij Nusantara te werken.
4. We bespreken de arbeidsvoorwaarden met je.
Alles in orde? Dan sturen wij je een arbeidscontract.
5. Je eerste werkdag gaat beginnen.
Uiteraard staan we voor je klaar om je wegwijs te maken.

Waarom Nusantara?

Omdat werken in de ouderenzorg een hartkeuze is. Het is jouw passie! Nusantara is een hechte club met kleurrijke mensen. Een warm bad waarin cultuursensitieve zorg & welzijn voor onze veelal Indische bewoners centraal staat. Jouw werk wordt door onze bewoners heel erg gewaardeerd. Samen met meer dan 200 collega’s combineer je zorg en welzijn met de normen, waarden en achtergrond van onze bewoners. Nusantara ademt haar kernwaarden: zien, begrijpen, respecteren en leren. Pijlers die door de hele organisatie merk- en voelbaar zijn. We geloven dat je eenmaal op locatie direct ervaart wat Nusantara zo speciaal maakt. Kies je voor Nusantara, kies je voor meer dan 60 jaar ervaring in de cultuursensitieve zorg.


Deze vacature wordt zowel intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een interne kandidaat. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.